ponedeljek, 14. marec 2016

royal loyalty





ko med razporejenimi artikli iščem izvirno darilo, se mi pogled ustavi na prepletenih nitih, vpetih v krog. lovilec sanj t.i. "dream-catcher". s prsti tipam mehkobo perja, ki se nežno premika s tokom zraka. vprašam se, kaj sem sanjala danes? redko se mi zgodi, da bi se sanj zavedala. še redkeje pa, da bi me sanje prebudile. morda se zato večkrat počutim ujeta v že doživetem trenutku; vsaj zdi se tako. kot da bi me nekdo dregnil pod rebri, me prešine - "hej, pa to sem že videl, to sem že doživel!" (VK). če imam čas, si razbijam glavo s kaj in kako je to možno, največkrat se le nasmehnem in hitim naprej. zadovoljna, da se moje skromno mnenje o naključjih potrjuje v vsakdanjem življenju. 
Tabornik me je ujel za besedo, ko sva debatirala ravno o tem - če ni naključij, ima nekdo/nekaj načrt? ne vem, ampak razmišljam. svojeglavo in trmasto iščem odgovore na že neštetokrat zastavljena vprašanja... 

Dare to dream.

kadar me potepuška slutnja pelje po katerem od večjih mest, si vzamem čas za ljudi. jih opazujem s klopce ali pa vsaj s kotičkom očesa spremljam njihov korak. toliko obrazov in za vsakim od teh gotovo več kot le ena zgodba! glede na videno si pripovedujem zgodbo kar sama, in se vprašam, kje je moja. kje so moje sanje? zakaj se jih ne spominjam vsako jutro? 
fizikalni vztrajnostni moment se je verjetno pretvoril v miselnega, da sem danes, kjer sem. popisana z živo paleto barv in odtenkov ljudi, ki me v življenju dopolnjujejo. in ne, barv ni nikoli preveč - želim si še kakšne! ;) 

Dance while you`re young. 

če dvignem pogled izza platnic svoje poti, oči ujamejo kričeča opozorila družbe - spoznajte sebe, bodite zvesti samemu sebi, vedno pomisli sprva nase ... 
in iščem naprej ... 

1 komentar:

Anonimni pravi ...

"Tabornik" is a code name. Don't trust spies.