četrtek, 2. maj 2013

prsti - peta - tla

mogoče to zapoveduje pratika. verjamem, da je bila naša Babi upravičeno v skrbeh za naše tazadne in bose noge, ko smo zgodaj spomladi ali pozno jeseni sedeli na betonskih tleh. "bos vovka v rit dobila!" ne podcenjuj modrih besed izkušenejših, nikoli ne veš, kdaj ti pridejo prav. v mesecih leta, ki imajo v imenu črko R, je Zemlja premRzla, da bi na njej sedeli ali hodili bosih nog. 

in month of May I throw my shoes away

MatiNarava je z zelenjem nadoknadla vse zamujene sončne dni tete Zime, cvetenje v polnem zamahu. moje meglene misli zjutraj pa...skozi okno se prikradejo prvi sončni žarki in misli se hitro zbistrijo ob pogledu na delovno mizo. kaos, ki se bo v nekaj dneh spravil v red. brezK mi je zaupala skrivnost, ki me je nasmejala do solz in si prislužila črno barvico na steni :) 

"Red je za povprečneže, norci obvladujemo Kaos." 

preden zagrizem med vrstice, mi bose noge umije jutranja rosa, ritem Srca se počasi umiri ob "mamama, kuha kafe!" v skodelici NajboljšeSodelavke, s ščepcem cimeta... drobtinice Raja v eni sami skodelici kave! :) po nekaj urah me prešine, da ves dan le posedam in zbiram misli v eno točko...dvignem tazadno, pristavim vodo za Sporočilce, tazadno pa prestavim na dvorišče, s soncem obsijano. pomlad je. povabim še Rep in greva, bosih nog naokrog. 



Ni komentarjev: