torek, 11. junij 2013

"Home is where your Heart is."

planiranje, pakiranje in končno, odhod. pa potem vedno eno in ista skrb - a mam vse? 
sem se kar jezila, ko sem tehtala nahrbtnik. kaj pa KraljestvoŽivali vzame s sabo, ko se seli? sebe in svojo čredo. mi, t.i. najinteligentnejša bitja na Zemlji, pa "le" tisto, kar res potrebujemo. veliko bolj enostavno bi blo brez prtljage, samo vsake toliko opereš kožuh ali perje v bližnji mlakuži. 
s pogledom uprtim v nebo in pašnike, ki so med potjo drveli mimo, se mi je na obrazu risal širok nasmešek, nekje v meni oblikoval tisti "pravi" občutek. kamorkoli se odpraviš, je prijetno zamenjati okolje, še bolj prijetno je, če se dobro počutiš in te okolje sprejme za svojega. "Vsaj za kratek čas.", je reku Prešern. okolje smo ljudje, in ljudje smo okolje. soustvarjamo. pogojujemo. 
dostopnost, prepuščenost trenutku in odprtost te nagradi z novimi poznanstvi --- ljudi, krajev, glasbe, hrane, ... in te obogati z neprecenljivimi izkušnjami. 

če si Srečko, kot js, te doma pričaka šopek travniških cvetlic. 


                                                                                             rada vas imam!     


Ni komentarjev: